niedziela, 1 grudnia 2013

Hello December !


Dzień dobry!

Ameryki nie odkryłam obwieszczając, że dziś właśnie rozpoczyna się grudzień ;) Jednak to miesiąc wobec którego wielu z nas nie potrafi przejść obojętnie. Boże Narodzenie, sylwester, prawdziwa zima i nagle każdy może w sobie na nowo odkryć dzieciaka ;) Ja w tym roku postanowiłam wziąć na siebie praktycznie całą kulinarną stronę świąt, a ponieważ już nie chodzę do pracy, jest to bardziej możliwe do zrealizowania.



Niebawem zamkniemy 3 miesiąc :) a w moim ciele dokonuje się taka rewolucja, że nawet mi się to nie śniło. Ciągle myślę tylko o spaniu - dosłownie! Usprawiedliwiam się myśląc, że powinnam korzystać póki mam czas, bo po urodzeniu dziecka nie będę miała takiej możliwości. O nudnościach już nie wspomnę :p plecy bolą...ciężko znaleźć miejsce do wygodnego spania w nocy...ale wiem, że dziecko wynagrodzi mi wszelkie niewygody :)






Tymczasem powtarzamy Listy do M. i robimy listę dla Mikołaja :)

miłego popołudnia:)

Malusie


1 komentarz:

  1. "śpij jak najwięcej to i dzieciątko będzie spało" - nie wierzyłam i szkoda, bo u Nas się to sprawdziło. Mam małego nieśpioszka ;-) tak jak napisałaś - wypoczywaj, bo potem już się nie wyśpisz :P

    OdpowiedzUsuń